کد خبر 1200491
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
حاجی بابایی نمایه

نماینده مردم همدان وفامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: اولین کارخانه بازیافت هواپیما در خاورمیانه در همدان احداث می‌شود.

به گزارش مشرق، حمیدرضا حاجی‌بابایی از تشکیل جلسه مقدماتی برای احداث کارخانه بازیافت هواپیما در همدان خبر داد و اظهار کرد: به منظور فعال سازی کامل فروردگاه همدان، ایجاد پروازهای مستمر از این فرودگاه، جلسه مشترکی با امیر سرتیپ بنی‌طرفی مشاور عالی وزیر دفاع و سردار طلایی‌نیک با حضور حجت‌الاسلام فلاحی در محل کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این نشست بر اشتغالزایی، فعالیت و پرواز  مستمر از فرودگاه از استفاده کامل از ظرفیت استان تاکید شد افزود: استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، توانمندسازی بومی و تولیدات استان مورد استفاده در بازیافت هواپیماها قرار خواهد گرفت از محورهای دیگر این نشست بود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه امکان‌سنجی این پروژه با توجه به ظرفیت ها و موقعیت استراتژیک جغرافیایی همدان، در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی ضمن اعلام اینکه دستور امکان سنجی و مطالعات مقدماتی پروژه توسط وزیر راه و شهرسازی صادر شده است، اظهار کرد: ساماندهی هواپیماها و بازیافت آنها در فروردگاه همدان انجام خواهد شد که ظرفیت ارزشمندی برای اشتغالزایی پایدار، توسعه شرکت‌های دانش بنیان و  فناوری‌های روز محسوب می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فراجناحی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    1 0
    بازیافت کلمه مناسبی نیست ، اورهال ، نوسازی، ریکاوری ، باز سازی و... کلمات مثبت و امیدوار کننده خوب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس